Bijna! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Jolein Onderwater - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Jolein Onderwater - WaarBenJij.nu

Bijna!

Blijf op de hoogte en volg Jolein

31 Augustus 2014 | Nederland, Leiden

He allemaal!

Het is bijna zover, morgenochtend om 11.15 vertrekken Kelly, Stephanie en ik naar Suriname, Paramaribo! We hebben net ingecheckt dus nu komt het wel heeeel dichtbij.
Alles is gepakt, alles is opgeladen (want met dat stroom te kort daar kun je maar beter voorbereid zijn) en vanavond is het afscheid nemen van de familie.

In Suriname hebben we de eerste maand de tijd om te acclimatiseren. 1 oktober begint onze stage op basisschool het Kleurorkest, hier zullen we 2 maanden, 4 dagen in de week stage lopen.

De spanning is er, de kriebels zijn er, we hebben er zin in!

• 31 Augustus 2014 - 14:03

Josephine:

Lieve Jolein,
    Heeeeeel veel plezier. Geniet van het mooie Suriname.
    Hele dikke kus en knuffels van josephine

• 31 Augustus 2014 - 15:48

Lisa:

Lieve MOM!
    Heel veel plezier en succes met de mooie dingen die je gaat meemaken!
    Waarschijnlijk liggen wij te slapen in Nicaraua als jij gaat opstijgen. Maar we spreken elkaar nog wel :)
    Succes met de vlucht!
    Doeeei! Xxx

• 01 September 2014 - 08:35

Dando En Kimberley:

Heeeeeel veel plezier! Geniet ervan! X

• 01 September 2014 - 10:11

Nienke:

Lieve Jolein, spannend, nog maar een uurtje!!! Have fun en ik kijk uit naar jouw waarbenjij.nu blog! kussss

• 01 September 2014 - 21:25

Jos:

Hoi jo,
    Heel veel succes, eerst lekker vakantie vieren en dan er tegen aan.
    Geniet ervan, groet Jos