Einde van mijn avontuur - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolein Onderwater - WaarBenJij.nu Einde van mijn avontuur - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolein Onderwater - WaarBenJij.nu

Einde van mijn avontuur

Blijf op de hoogte en volg Jolein

26 November 2014 | Suriname, Paramaribo

Lieve volgers,

Het einde van mijn reis is in zicht.. Vanmiddag hebben we ons ingecheckt voor het vliegtuig en morgen om 14uur staat de taxi voor de deur om ons naar Zanderij te brengen en om vervolgens om 19.35 op te stijgen richting Nederland.
Ik kan bijna niet omschrijven hoe geweldig ik het hier heb gehad en hoe snel de tijd voorbij is gevlogen! Het is dan ook nog moeilijk te geloven dat we morgen terug naar Nederland vliegen en vrijdag om 8.15 op de koude Nederlandse bodem zullen landen.

De afgelopen dagen hebben Stephanie en ik niet veel meer gedaan. We zijn lekker uit eten geweest, hebben nog de laatste souvenirtjes gekocht en verder hebben we liggen zonnen en gezwommen en bovenal gechilld!
Het begint zo langzaamaan ook wat vaker te regenen hier, dat betekent dat we naar huis moeten gaan, want de regentijd gaat beginnen!

Ik wil jullie bedanken voor jullie leuke berichten, ik heb ze met plezier terug gelezen. Ik zie jullie graag snel weer in Nederland!

Veel liefs,
Jolein

p.s. bestel allemaal even een beetje warm weer in Nederland, het zal wel even wennen zijn om in één keer 30 graden te zakken.


  • 26 November 2014 - 22:02

    Nancy :

    Wat fijn dat jullie zo genoten hebben daar!
    Stiekem erg nieuwsgierig naar je verhalen en leuk om je straks weer te zien xx

  • 26 November 2014 - 22:05

    Henny En Cobi:

    Wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad,een hele mooie ervaring.
    We wensen jou een hele goede reis terug en misschien tot gauw.


    Gr van Henny en Cobi.

  • 26 November 2014 - 22:08

    Lisa:

    Lieve Jolein,
    Hele goede terugreis! Jij bedankt voor je leuke verhalen en snel kunnen we een nica-suri-knuffel aan elkaar geven!
    Xxx

  • 26 November 2014 - 22:10

    Laurien:

    Jaaaaaa, Cheryll komt weer naar huis! Vond het wel mooi geweest zo, tijd dat je weer naar huis komt schat. Goede reis!! De witte wijn staat koud!

  • 26 November 2014 - 22:53

    Nienke:

    Goede terugreis! Come home safe. Xx

  • 27 November 2014 - 06:10

    Greet:

    mooie herinnering Jolein,pakt niemand je af!
    Goede reis!x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolein

Actief sinds 19 Aug. 2014
Verslag gelezen: 1844
Totaal aantal bezoekers 7770

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 28 November 2014

Mijn eerste grote reis

Landen bezocht: